PILD - straf geïnduceerde lucide dromen techniek



Straf Induced Lucid Dreams lijkt misschien een beetje vreemd, maar PILD daadwerkelijk kan nuttig zijn, met name voor beginners die problemen hebben met lucide op het eerste. Zoals met Beloning Induced Lucid Dreams (RILD), zult u waarschijnlijk merken dat je PILD gebruiken minder vaak als je meer bedreven in het lucide in je dromen. Op het eerste, kan een nuttig techniek.
In principe moet je PILD combineren met de vermelde, gesproken intentie om lucide te worden tijdens je dromen. Als het gaat om dromen, straffen en beloningen zijn allemaal over je bedoelingen. Hoe harder u van plan om lucide te worden, om zo te zeggen, hoe meer kans je hebt om dat te doen.
Dus, voordat je naar bed gaat - in feite, de hele dag - zeg tegen jezelf dat je zal slagen op lucide tijdens je dromen. Als je dat niet doet, herinner jezelf eraan dat je zult worden gestraft als je wakker wordt in de ochtend. Het klinkt wreed, maar je straf hoeft niet ernstig, gewoon ongemakkelijk of vervelend te zijn.
PILD, zoals RILD, is een beetje zoals het trainen van een huisdier of een klein kind. Je moet door te voeren op uw bedreigingen, en je hebt om snel te bestraffen na het misdrijf is gebeurd. Dat betekent in de eerste ding in de ochtend als je weet dat je niet in geslaagd om lucide te worden tijdens een droom in de nacht, u zult uw beoogde straf uit te voeren.
Dit zou ook het geval zijn als je niet je dromen te herinneren at all! In feite, kunt u PILD gebruiken voordat je zelfs proberen om te dromen lucide als je net begint met honen uw dromen te herinneren. In plaats van gestraft voor het niet lucide te worden tijdens een droom, kan je jezelf te straffen voor het niet een droom herinneren. Vergeet niet dat u, en elke andere persoon op de planeet, droomt elke nacht - of elke keer als je gaat slapen voor een langere tijd! - Dus als u geen van uw dromen te herinneren, kan het nodig zijn om je geest te shockeren in de bedoeling om zo sterker te doen.
Zoals ik al zei, moet je straffen niet te hard of ernstig zijn. We zijn niet asceten hier, na al! In plaats daarvan, je doel is om jezelf ongemakkelijk. Dit ongemak moet sterk genoeg dat je echt niet wilt om het te ervaren zijn.
Iets dat ik graag gebruiken voor straf is een koude douche. Ik hekel het nemen van koude douches! Maar toen ik aan het leren was lucide dromen, PILD werkte voor mij om sterker bedoelingen om lucide te worden tijdens het dromen ontwikkelen. Als ik niet lucide tijdens mijn dromen 's nachts had geworden, zou ik mezelf neem een koude douche in de ochtend.
Laat me je vertellen, deze techniek werkte vrij snel voor mij! Ik heb niet naar uit te kijken die koude douches, dus ik werd al snel meer gericht over lucide tijdens mijn dromen.
Enkele andere straffen die u zou kunnen kijken naar onder andere het eten van iets voor het ontbijt dat je niet te genieten, het aanraken van je tong om een negen volt batterij, of het maken van jezelf missen op iets dat je graag doet, het eten of drinken in het begin van de dag.
stevekimes.blogspot.com
Als je een hond zou trainen of leren een kind met behulp van beide straffen en beloningen, kan het een goed idee om jezelf te trainen om lucide dromen met behulp van zowel PILD en RILD (Reward Induced Lucid Dreams) zijn. Wanneer u niet aan lucide te worden, te straffen jezelf in een ongemakkelijke manier. Als het je lukt om lucide, beloon jezelf! De combinatie van straf en beloning zal je geest te sturen van ongewenst gedrag en de richting van de noodzakelijke gedrag voor lucide dromen.
Terwijl ik probeerde met behulp van slechts Beloon Induced Lucid Dreams toen ik begon met lucide dromen, ik snel vond dat RILD gecombineerd met PILD was veel efficiënter en effectiever! Binnen een paar weken, begon ik regelmatig lucide tijdens mijn dromen geworden omdat mijn geest wilde zowel om straf te vermijden en te krijgen beloond.

Bron: http://best-lucid-dreaming-techniques.com