Het creëren van je hypnose overzicht

In deze rubriek vindt u uw schets voor uw zelf-hypnose script te maken. U zult uw voornemen te identificeren en ontdek je motivaties. U leert ook van eventuele obstakels die kunnen beletten dat je het realiseren van uw wens.
Identificeer uw Intention-Begin met het schrijven van een paar zinnen die beschrijven wat het is dat je wilt maken of wat je zou willen veranderen. En dan van die zinnen, schrijf een zin die perfect weerspiegelt uw bedoeling. Als voorbeeld, laten we zeggen dat iemand wordt gefrustreerd door zijn (oke, laten we zeggen dat mijn) gebrek aan vastberadenheid en motivatie in het afwerken van een website. Specifiek, laten we zeggen dat we zouden graag een website hebben we gewerkt voor enige tijd, maar lijken niet te kunnen afmaken afmaken. Hier zijn een aantal zinnen we zouden schrijven naar onze bedoeling te beschrijven:
Ik wil mijn website af te maken.
Ik wil een succesvolle website te hebben.
Ik wil stoppen met uitstellen en krijg de website gedaan.
Ik wil beginnen met het maken wat geld.
Ik wil om anderen te helpen.
Laten we nu eens Whittle dat neer op één zin en bepalen wat het is dat we het meest verlangen om te maken of te wijzigen. Bovenstaande zinnen niet alleen weerspiegelen onze gewenste intentie, maar ook helpen om een aantal van onze motivaties te identificeren om te willen een verandering te maken. Het nemen van een kijkje op deze zinnen, het is duidelijk dat we willen onze website af te maken en hebben onze website zijn succesvolle-financieel en door anderen te helpen (degenen die onze website bezoeken). Nu zijn we naar twee ideeën. Het eerste idee, afwerking onze website, is precies wat het is dat we willen creëren. Dus, zonder veel moeite, we hebben geïdentificeerd onze bedoeling. Het tweede idee, het zijn financieel en altruïstisch succesvolle, komt dichter bij die onze motivatie voor het maken van een website. Nu kunnen we schrijven onze intentie:
Ik ben de succesvolle afronding van mijn website.
Eenvoudige, nauwkeurige en krachtig. We hebben gekregen ontdoen van het woord "willen" en vervangen door de twee meest krachtige woorden in elke taal, "Ik ben." Ik ben suggereert om het onderbewuste dat wat volgt die twee woorden is het een uitgemaakte zaak. Om iets willen betekent om voor het wenst; maar willen ook iets suggereert dat je gebrek aan wat je wensen. Een goede regel om te volgen bij het omgaan met het onderbewuste is om nooit te suggereren dat je "wil" of "onvoldoende" uw wens-omdat het onderbewustzijn dan zal alles doen wat in haar aanzienlijke macht om te creëren voor u de specifieke ontbreken die je hebt voorgesteld. Zodra u een krachtige zin die je intentie identificeert hebben geschreven, is het tijd om verder te gaan naar het identificeren van uw motivatie.
Een lijst van de vijf belangrijkste motivatie redenen waarom u wilt bereiken je intentie-Deze vijf redenen of motivaties moeten zijn degenen die je prikkelen of je hart raken. Voor het onderbewustzijn is het rijk van onze emoties en reageert het beste op suggesties die emotionele aantrekkingskracht hebben. Liefde en angst zijn de emoties die dienen als de grote katalysatoren van de schepping. We zullen, uiteraard, neemt u de grote weg en vind een aantal motivaties die ons hart raken en weerspiegelen wat het is dat we liefde of verlangen. Hier zijn vijf redenen en / of motivaties waarom willen we een website te maken. We zullen onze motivaties frame deze manier. Ik wil een website, omdat te creëren ...
Ik wil om succesvol te zijn.
Ik wil om anderen te helpen.
Ik wil veel geld te verdienen.
Ik wil mijn eigen website te hebben.
Ik verdien succes en geluk.
Laten we nu eens herschrijven deze zinnen in een meer krachtige manier die emotioneel zal een beroep op ons.
Ik ben helemaal weg hebben van mijn eigen website.
Het afronden van mijn website verrijkt mij en opent prachtige kansen voor mij.
Mijn website is enorm succesvol in elk opzicht.
Mijn website helpt mensen veranderen hun leven voor het beter.
Mijn website genereert grote overvloed voor mezelf en anderen.
Deze zinnen hebben allemaal emotioneel beroep op ons onderbewustzijn en het frame van onze motivaties krachtig. Wanneer u uw redenen / motivaties hebben geschreven in zinnen die zijn emotioneel aantrekkelijk, het is tijd om verder te gaan naar het ontdekken van obstakels die kan worden voorkomen dat u van het bereiken van je doelen.
Het ontdekken en overwinnen van obstakels-List alle obstakels (overtuigingen niet in afstemming met je intentie) bent u bewust van dat je gelooft u verhinderen het realiseren van uw gewenste intentie. Simpel gezegd, waarom denk je dat je niet kunt maken of manifesteren uw voornemen?
Dus wat is het voorkomen van ons van de voltooiing van onze website? Hmmm. Laten we zien. Oke, hier zijn enkele obstakels die te binnen schieten.
Ik ben niet gedisciplineerd genoeg.
Ik ben niet gemotiveerd genoeg.
Ik ben niet genoeg gefocust.
Ik heb een neiging tot zelf saboteren.
Ik zijspoor mezelf door het vinden van andere dingen die ik geloof "behoefte" worden gedaan.
placidity.com
Laten we eens een kijkje op onze lijst. Al deze obstakels in wezen vallen onder de noemer van zelf-sabotage. Het gebrek aan discipline, motivatie en focus, samen met de neiging om gemakkelijk op een zijspoor zijn allemaal uitingen van zelf-sabotage. Dus, hoe kunnen we overwinnen zelf-sabotage? Er zijn verschillende methoden. Een methode is het gebruik van directe suggestie in de zelf-hypnose script. Het is heel belangrijk om niet te richten op deze obstakels als negatieve suggesties binnen het script; het is beter om de obstakels als positief, emotioneel aansprekende suggesties reframe. Een directe suggestie, zoals "Ik ga mijn gebrek aan discipline, motivatie, en de focus te overwinnen." Vraagt aandacht voor onze gepercipieerde hindernissen. Reframing onze obstakels in positieve suggesties kan er zo uitzien:
Elke dag dat ik compleet taken die me dichter bij de voltooiing van mijn website te nemen. Mijn onderbewustzijn activeert mijn volledige creatieve potentieel om me te helpen elke taak met gemak en efficiëntie te voltooien. En elke taak die ik te voltooien creëert een krachtige impuls die mij draagt gemakkelijk en snel in de richting van de succesvolle afronding van mijn website.
Deze suggesties zijn gecentreerd rond het maken van vooruitgang elke dag in de richting van de succesvolle afronding van onze website (dat is onze uitdrukkelijke bedoeling). Wij stellen voor om onszelf dat we het voltooien van taken elke dag (eenvoudig en efficiënt), en dat door het invullen van deze taken, creëren we een krachtige impuls die culmineert in de afronding van onze website. Voltooien van taken elke dag vereist discipline, motivatie en focus. Dus hebben we onze obstakels geherformuleerd op een positieve manier die suggereert ook dat we zullen "snel en eenvoudig" bewegen in de richting van de voltooiing van ons doel. Wanneer u uw hindernissen heb geherformuleerd in een krachtige positieve manier, het is tijd om verder te gaan naar de afwerking van uw script.

Bron: http://www.selfhypnosismadeez.com